سایبان

سایبان
موهایم را آنقدر کوتاه میکنم تا خاطره انگشتانت را از یاد ببرند ، اما دیری نمی پاید که خاطراتت دوباره می رویند 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سایبانی برای آرامش و آدرس farshidmmdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 سلام به همه دوستان خوب خودم 

بعد از اینکه وبلاگ خودمو در لوکس بلاگ راه اندازی کردم مشکلات زیادی در ارسال پیام و برقراری ارتباط با دوستان بلاگفایی خودم پیش اومد . چون بلاگفا اجازه نوشتن آدرس لوکس بلاگو نمیداد . به همین دلیل وبلاگ خودمو به بلاگفا انتقال دادم . از شما خوانندگان عزیز دعوت می کنم برای پیگیری مطالب به آدرس www.farshidmmdi.blogfa.com

مراجعه فرمایید و قدم بر دیدگان ما بگذارید . 



نظرات شما عزیزان:

قلب
ساعت15:11---20 مهر 1393
سلام حوبی وبت خیلی نازه اگه به وبم بیای خوشحال میشم
راستی نظر یادت نره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 13 آبان 1390برچسب:, ] [ 14:33 ] [ فرشید محمدی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

ای دوست خوش آمدی قدم بر دیدگان من نهاده ای بیا ، بیا اینجا در کنار من بنشین تا دلی سیر به هم بنگریم گپی بزنیم چایی بنوشیم و درد و دل کنیم بیا ...
آرشيو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 3557
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 47
تعداد آنلاین : 1